Fejsbuk daje prednost verodostojnim medijima

0

Kompanija Fejsbuk je saopštila da će ubuduće davati prednost objavama medija kojima se može verovati kako bi se izborila sa dezinformacijama.

U saopštenju ove kompanije je pojašnjeno da će od dve milijarde korisnika Fejsbuka biti zatraženo da rangiraju medije od “kvalitetnih vesti” do izvora kojima se ne može verovati. Cilj je, kako se navodi, da se spreči da sadržaji medija kojima veruju samo njihovi pratioci postanu dostupni svima.

Direktor Fejsbuka Mark Zakerberg je u svom blogu napisao da je jako nezahvalno da u ovako polarizovanom svetu kompanija odluči o tome kojim medijma se može verovati, te da je najobjektivnije da to urade sami korisnici.

Zakerberg je takođe objavio da će Fejsbuk smanjiti broj objava medija na prvoj, News Feed stranici, što znači da će korisnici videti mnogo manje šta objavljuju mediji, a mnogo više šta objavljuju njihovi prijatelji.

Kompanija Fejsbuk se inače suočavala sa optužbama da je pomogla u širenju dezinformacija I sadržaja koje je plasrala Rusija sa ciljem da utiče na predsedničke izbore u SAD 2016. Inače, istraživački centar “Pju” je ranije objavio da se više od dve trećine Amerikanaca primarno informiše na društvenim mrežama.

Podeli sa prijateljima

Leave A Reply

eighteen − fourteen =